دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1395)
دوره 3 (1394)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = زنان
تعداد مقالات: 3
نقش شبکههای اجتماعی در مصرف گرایی زنان و جوانان
دوره 11، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 9-36
چکیده
مسئله؛ امروزه ارتباط و پیوندهای اجتماعی در بستر فنآوری ارتباطات و شبکههای اجتماعی مجازی، سرعتی شگرف به خود گرفته و زمان و مکان را در نوردیده است. جوانان که نقشآفرینان اصلی و پیشتازان این موج هستند ... بیشتراشتغال زنان در دیدگاه آیتالله خامنهای مبتنی بر الگوی اسلامی- ایرانی
دوره 11، شماره 2 ، شهریور 1402
چکیده
زنان به عنوان نیمی از اعضای جامعه، تاثیر بهسزایی در توسعه اقتصادی دارند؛ لذا با وجود اهمیت این موضوع، هنوز در کشور ایران، اشتغال زنان با افراط و تفریطهای دو گفتمان سنتی و غربی مواجه است.گفتمان سنتی ... بیشترتحلیل گفتمان سه دوره اجرایی جمهوری اسلامی ایران در زمینه وضعیت اجتماعی زنان
دوره 4، شماره 7 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 175-201